Zapisz się do newslettera

Bezterminowe Karty Mieszkańca dla osób 65+

Gmina Radzymin z okazji przypadającego 14 listopada Ogólnopolskiego Dnia Seniora przygotowała prezent. Osobom powyżej 65 roku życia Radzymińskie Karty Mieszkańca są od listopada przedłużane bezterminowo.

Seniorzy 65+, którzy mają kartę ważną i wydaną po 1 lipca 2019 roku, mogą zgłosić chęć jej przedłużenia poprzez telefon, mailowo lub osobiście. Nie wymagamy żadnych dodatkowych dokumentów oraz wniosków. Prosimy o kontakt telefoniczny: 22 667 68 51 lub 53 lub mailowy:

Tych z Państwa, których karty -  wydane po 1 lipca 2019 roku – straciły ważność zapraszamy do Referatu Partycypacji i Polityki Społecznej, do budynku B na ul. Konstytucji 3 Maja 19 (pok. 13) również po bezterminowe przedłużenie: zweryfikujemy Państwa tożsamość i przedłużymy kartę bez dotychczasowych formalności i wypełniania wniosków.

Osoby, które ukończyły 65 rok życia, a nie mają jeszcze karty – również otrzymają ją bezterminowo, jednak będą proszone o złożenie wniosku wraz dokumentem poświadczającym bycie mieszkańcem gminy Radzymin i jej podatnikiem. W tym przypadku najczęściej prosimy Państwa o przedstawienie pierwszej strony PIT-40A, który co roku przesyła emerytom Zakład Ubezpieczeń Społecznych.


Więcej informacji dotyczących RADZYMIŃSKIEJ KARTY MIESZKAŃCA (tutaj


Zarządzenie Nr 0050.146.2021 Burmistrza Radzymina z dnia 8 listopada 2021 roku w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 0050.18.2021 Burmistrza Radzymina z dnia 19 lutego 2021 roku w sprawie zasad weryfikacji uprawnień związanych z Programem „Radzymińska Karta Mieszkańca”, wydawania i używania Radzymińskiej Karty Mieszkańca oraz określenia zasad współpracy z Partnerami z późniejszymi zmianami

Na skróty

Przewiń do góry