Oferta pracy w Referacie Geodezji i Gospodarki Gruntami w UMiG Radzymin.
Burmistrz Radzymina ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Stanowisko pracy:
referent/podinspektor/inspektor w Referacie Geodezji i Gospodarki Gruntami w Urzędzie Miasta i Gminy Radzymin (stanowisko ustalone odpowiednio do kwalifikacji i doświadczenia kandydata),
wymiar czasu pracy – pełny etat,
planowany termin zatrudnienia: II kwartał 2021
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
- prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku z podziałem nieruchomości;
- przygotowanie dokumentacji oraz wniosków dotyczących regulacji stanów prawnych nieruchomości zajętych pod drogi publiczne w trybie administracyjnym i cywilnoprawnym;
- przygotowanie dokumentacji oraz wniosków w sprawie potwierdzenia nabycia z mocy prawa przez Gminę własności nieruchomości na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 maja 1990 r. Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych i ustawy z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomości rolnymi Skarbu Państwa;
- przygotowanie dokumentacji oraz wniosków dotyczących nieruchomości nabytych na własność gminy w celu aktualizacji danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków oraz ksiąg wieczystych;
- analiza danych i przygotowywanie sprawozdań i zestawień z zakresu wykonywanych zadań;
- współpraca z organami administracji rządowej, samorządowej oraz jednostkami i komórkami organizacyjnymi gminy w ww. sprawach;
- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- udokumentowany minimum 2 letni staż pracy w tym przynajmniej roczny staż pracy w administracji publicznej lub jednostkach wykonawstwa geodezyjnego;
- wykształcenie wyższe o profilu/specjalności geodezja, administracja, prawo;
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- posiadanie nieposzlakowanej opinii;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
- znajomość obowiązujących przepisów prawa w szczególności z zakresu ustaw: ustawy o gospodarce nieruchomościami, planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o samorządzie gminnym, o ochronie danych osobowych, Kodeksu postępowania administracyjnego;
- predyspozycje osobowościowe: umiejętność analizy i syntezy informacji, wypracowywania i podejmowania decyzji, redagowania pism urzędowych, analizy i interpretacji przepisów i aktów prawnych;
- dokładność, terminowość i zaangażowanie w wykonywaniu zadań, zdolności analityczne, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole, umiejętność pracy z klientem;
- dobra znajomość systemu operacyjnego Microsoft Windows oraz pakietu biurowego MS Office (w części Word, Excel).
WYMAGANIA DODATKOWE - wymagania nieobowiązkowe a preferowane, których niespełnianie nie dyskwalifikuje kandydata w prowadzonym procesie naboru:
- Prawo jazdy Kat. B;
- doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej, w szczególności w przedmiocie prowadzenia zadań objętych niniejszym naborem;
- posiadanie dodatkowych kursów i szkoleń, adekwatnych do danego stanowiska pracy.
PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA wraz z listą wymaganych dokumentów aplikacyjnych oraz załącznikami do pobrania (TUTAJ)